neděle 6. srpna 2017

Výlet na zámek Kačina (6. 8. 2017)

Ahoj,
tak jak si užíváte léta a letních teplot? Někdy si říkám, že bych byla radší kdyby teplota klesla alespoň na 25°C, protože tyto vedra opravdu nemusím. Ale tím, že jsem teď dost často jsem v práci, kde máme teploty právě max. do zmíněných 25°C, je to pro mě ideální :) ale upřímně, už se těším, až teploty o trošku klesnou.
Teď jsem opravdu veškrý volný čas trávila v práci, zaskakovala jsem i za nemocné kolegy a volného času jsem moc neměla. Když jsem ale měla konečně pár dní volno, vyrazila jsem na zámek Kačina, který je v obci Svatý Mikuláš jen kousek za Kutnou Horou. Teď je sice doprava z Kutné Hory komplikovanější díky rekonstrukci mostu v Malíně a musí se jet přes Církvice, ale i tak jste z centra cca za 20- 25 minut tam.
Na zámku jsem byla už nespočetněkrát, ale mám to tam ráda a ráda se tam vracím. Zámek je oblíbený tím, že se jedná o nejvýznamnější empírový zámek v Čechách vůbec. Docela mě proto překvapilo, že na zámku a v okolí bylo docela "mrtvo", jen opravdu hrstka turistů čekajících na prohlídku. Když jsem tam byla minule, na zámku se konala svatba a celkově v okolí o mnoho více lidí. Ale možná to bylo tím teplým počasím a lidé spíše trávili volný čas u bazénu. Doporučuji navštívit interiéry zámku, dát si něco dobrého na zub v mistní kavárně a poté relaxovat a užívat si v zámekckém parku. A pokud máte chuť na oběd, přes ulici od zámku je moc fajn restaurace a mají i výbornou zmrzlinu :).

Mějte krásný zbytek víkendu a já se jdu pomalu balit na moji dovolenou :) a věřte, že jsem dost natěšená! Kam plánujete jet na dovolenou vy?
M.

Žádné komentáře:

Okomentovat