čtvrtek 10. listopadu 2016

Recenze na tričko z www.shirtinator.cz

Jak už jsem psala v jednom z předchozích článků, na webové stránce www.shirtinator.cz si můžete vyrobit tričko, hrníček, kryt na telefon, mikinu nebo i další věci s potiskem dle vašeho návrhu. Shrinator mi nabídl během srpna spolupráci, kdy mi dali určitý budget s tím, že si mám sama navrhnout potisk trička. Se spoluprací jsem souhlasila, triko už mám doma asi 2 měsíce a teprve teď jsem se dokopala k napsání a nafocení recenze :).
Nebo takhle, já si bílé triko navrhla a začala jsem navrhovat i druhé černé triko, ale potom jsem měla nějaké problém s připojením a omylem byla objednávka odeslána. Tudíž mám bílé triko navržené a černé mi přišlo bez potisku, jelikož to nebylo uložené. Ale to není chyba shirtinatoru ...
Když jsem si vybírala velikost trika, nezměřila jsem se přímo podle uvedené tabulky a to byla chyba! Většinou nosím trička velikosti S, a tak i tady jsem to nijak neřešila a prostě si zvolila velikost S. Když mi potom tričko přišlo, zjistila jsem, že je mi tričko těšnější a velikost M by byla pro mě lepší volbou .. Barvu jsem si zvolila bílou, ale taky nevím, zda to byla nejlepší volba, jelikož tričko je takové průsvitnější. což se mi úplně nezamlouvá.
Potisk si můžete vybrat z nabízené galerie od Shrinator a nebo si můžete zvolit vlastní nápis, obrázek či fotku. Já jsem zvolila jen jednodušší potisk, který byl nabízen v galerii s vánočním sobem. Aplikace potisku byla nenáročná, postup přes program je na webovkách i popsán.Výhodu vidím v tom, že potisk můžete mít na jakékoli části trika dle vašich představ.

Co se týče potisku, je relativně kvalitní, i po vyprání je vše ok, jen barvy se mi zdají o odstín bledší.
Objednala jsem ve čtvrtek večer a tuším, že v úterý dopoledne mi už kurýr Intime volal, že mi zásilku vezou.

Sečteno a podrtženo:
Klady: komunikace se shirtinator, výběr potisků×potisky dle vlastního výběru, výběr barev triček, kurýrní přeprava Intime
Zápory: nesprávná velikost trička, průhlednost bílého trička
Hodnocení: 4/5


Žádné komentáře:

Okomentovat