neděle 24. července 2016

Recenze krém na ekzém Aliexpress

Možná víte, že mám ekzém na několika částech těla. S ekzemem jsem bojovala docela dlouhou dobu, používala jsem různé mastičky, krémy, šampony od kožní, z drogerie nebo z lékárny, utratila jsem mnoho peněz, ale nic mi dlouhodobě nepomohlo. Jediné, co mi na chvíli zabíralo, byly kortikoidy, ale ty jsem používat nechtěla. Hledala jsem tudíž nějakou alternativu a přišla jsem na čínskou medicínu. Ta mě dovedla až ke krému, o kterém je tento článek, protože pro mě osobně je to zázrak!
Krém jsem objednala spíše jen na zkoušku, protože když jsem viděla jeho cenu, říkala jsem si, že mi asi moc nepomůže. Ale potom jsem četla recenze zákazníků, kteří byli dost spokojeni a i fotky mluvily dost kladně. Nicméně byla jsem stále na vážkách. Doba dodání byla klasicky přes 3 týdny, takže jsem ani nedoufala, že by krém mohl ještě dorazit, ale dorazil!
Hned první den jsem ho aplikovala na menší ložisko ekzému, které se mi přes léto vytvořilo na noze. Říkala jsem si, pokud by krém nepomohl a náhodou se mi vytvořila nějaká vyrážka nebo by se ukázal jiný vedlejší účinek, nebude to zase tak hrozné. Krém má červenou barvu a po prvním nanesení trošku mentolově pálil. Pomalu se vstřebal do pokožky a další 2 dny jsem krém opět použila (celkem tedy 3 dny dohromady). A světe div se, ekzém mi po 3 dnech zmizel a to díky mastičce za $1! :)
Upřímně myslela jsem si, že po pár dnech se mi ekzém vrátí zpět, jako tomu bylo doposud, ale nevrátil. Až asi po měsíci mi kůže na stejném místě začala rudnout a byla hodně suchá, což znamenalo, že ekzém se mi pomalu vrací. Ale až po měsíci! Jindy když jsem použila jinou mastičku nebo krém, ekzém mi zmizel sotva na týden a poté byl zpět. Takže v porovnání s tímto krémem je to naprosto dokonalé a pořád tomu nemůže uvěřit!
Tady dodávám fotky před a po použití krému (po 3 dnech), kdy mi ekzém úplně zmizel a vrátil se zlehka za měsíc. 
Díky té ceně jsem si objednala ještě pár balení, jelikož vím, že je upotřebím :).

Odkaz: http://www.aliexpress.com/item/Psoriasis-dermatitis-and-eczema-pruritus-psoriasis-skin-problems-China-creams-psoriasis-creams/32537322660.html?spm=2114.13010608.0.114.WyukPP
(2016 Psoriasis, dermatitis and eczema, pruritus psoriasis skin problems, China creams psoriasis creams 15g)
Cena: asi 25 Kč + poštovné do ČR zdarma
Doba dodání: asi 3 týdny
Moje hodnocení: 5/5


1 komentář:

  1. Tak to by mě nenapadlo, že by se dala mastička na ekzém objednat z Aliexpresu. Já bych měla strach ji zkoušet :-D . Na Aliexpresu si také objednávám hodně věcí, ale spíš jen nějaké oblečení a drobnosti. Pro mastičku si chodím ke kožní lékařce a zabírá hned. Mažu se, jakmile se mi ekzém objeví a za dva dny je pryč. Jsem ale takový zastánce přírodních věcí, tak jsem zkoušela i nějaké bylinky, a ty mi nepomohly. Co se mi jeví jako účinné, tak je CBD olej. Objednala jsem si ho z Cibdol a ekzém si s ním potírám a také hned zmizí :-) . Hlavně ho užívám i vnitřně a má víc účinků než jen na ekzém :-) .

    OdpovědětVymazat