pátek 6. května 2016

Recenze Lancôme Hydra Zen Anti-Stress Moisturizing Beauty Essence

Ahoj!

Opět se hlásím a tentokrát s recenzí na pleťovou esenci Lancôme Hydra Zen Anti-Stress Moisturizing Beauty Essence. Na tuto esenci jsem slyšela mnoho chvály od světových i českých blogerek a youtuberek, tak jsem chtěla taktéž vyzkoušet. Jediné, co mě docela odrazovalo, byla cena, která se pohybuje okolo 1100 - 1200 Kč za balení. Tím, že jsem esenci chtěla vyzkoušet poprvé a nevěděla jsem, zda mi sedne, tak se mi nechtělo kupovat ji za plnou cenu. Naštěstí jsem esenci následně našla za nižší cenu od jedné slečny na vinted, takže s koupí jsem ani moc neváhala :).

Podle dostupných recenzí by Hydra Zen Beauty Essence měla pomáhat zmírňovat viditelné známky stresu, nedostatku spánku a pleť by po použití měla vypadat hydratovaně, odpočatě a zklidněně. Já si vždy aplikuji jen menší množství každý den ráno po vyčištění pleti ještě před líčením. A musím uznat, že má pleť je po použití taková živější a nevypadá unaveně. Ale na druhou stranou, za tu cenu jsem si asi přestavovala trošku něco víc :( zklamaná nejsem, ale čekala jsem od toho více ..
Balení asi dodělám, ale další si kupovat už nebudu. A jsem moc ráda, že jsem nemusela kupovat kupovat za plnou cenu, jelikož to by mě mrzelo mnohem více ..
Z řady Hydra Zen se dá taktéž pořídit denní a noční krém, krém na oční okolí atd. Mě docela láká ten denní krém, ale vzhledem k tomu, že cena je opět vyšší, tak na koupi nijak nespěchám, spíše časem, až bude možnost ho sehnat za nižší cenu nebo nějak výhodněji :). 
Objednání: Já ho koupila přes vinted.cz, kde ho jedna slečna prodávala. Ale jinak seženete v online shopech nebo ve Fann parfumeriích
Cena: 1100 - 1200 Kč
Hodnocení: 4/5

Žádné komentáře:

Okomentovat