pátek 1. dubna 2016

Recenze - vosk Yankee Candle Peony

Ahoj!

Už je to nějakou dobu zpět, co jsem zvěřejnila tento článek o mé vášni Yankee Candle. A dnes tu pro vás mám první recenzi na vosk Yankee Candle a to na letošní jarní novinku Peony (pivoňka). Tento vosk jsem si koupila v kamenné obchodě na začátku února a dost mě zaujal :).

Já osobně mám moc ráda květinové vůně, a tak když jsem si přičichla k tomuto vosku, bylo jasné, že si ho prostě musím koupit :). Složení vůně je sladší a to ze sladké pivoňky a z bílého dřeva. Tato vůně je proto ideální na jaro a léto, kdy vše okolo nás kvete a vosk tím navodí úžasnou atmosféru.
Jedná se o vosk středně silný, proto do aromalampičky stačí dát 1/4 nebo 1/5 a krásně se tím provoní celý pokoj. Dobu hoření odhaduji na cca 8 hodin, ale já zatím použila jen část vosku.
Vosky od Yankee Candle pořídíte v některých kamenných prodejnách nebo na eshopu http://yankeesvicky.cz/ (kde dost často probíhají i různé slevy
Koupě: v kamenných prodejnách s dekoracemi nebo na http://yankeesvicky.cz/, popř. Aukro, sbazar, vinted atd.
Cena: 59 Kč (ale často probíhají i různé slevy a akce)
Hodnocení: 5/5



Kdybyste měli jakékoliv dotazy ohledně vosků nebo svíček Yankee Candle, napište mi do komentářů pod článek nebo na mail martina.pecinova@gmail.com.

5 komentářů:

  1. Vypadá to krásně a voňavě, to by se líbilo mojí mamce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem úchyl na vůně, ale YC jsem ještě nezkusila. Musím to někdy napravit. Ale za svíčku bych ty nehorázné peníze nedala. Vosk ale možná fakt zkusím. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja mam zatim asi 5 vosku, ale v lete nebo na podzim bych si rada poridila i svicku. Kdyz se vychytaji slevy, neni to takova castka ;)

      Vymazat
  3. K tomuto jsem čichala a nezaujal mě :-/ teď pálím sweet apple a je dokonalý :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sweet apple jsem ještě nezkusila, ale mám to rozhodně v plánu.
      Díky za tip! :)

      Vymazat