sobota 9. dubna 2016

Recenze na čistící pěnu z Koreji

Ahoj!

před nějakým časem jsem si objednala kosmetiku z Koreji a ráda bych se s Vámi podělila o recenzi. Jedna recenze už tu byla – na krém se šnečím hlenem. Teď bych ale ráda udělala recenzi na čistící pěnu na pleť s jahodou z Koreji.
 
Objednávala jsem ji přes stránku http://www.jd.com, což je stránka velmi podobná Aliexpressu nebo Ebay. Doba dodání byla ale velmi krátká, (a to i přesto, že bylo posíláno z Korei)  10 dní, což mě velmi potěšilo. Velkým plusem je také poštovné zdarma + bonus pro nově registrované zákazníky $10 při nákupu nad $20 (slevový kód pro vás – Y4TZH6).

Objednala jsem si čistící jahodovou pěnu na pleť. Hledala jsem nějakou pěnu pro čištění pleti. Mám smíšenou pleť s občasným sklonem k akné, proto mám problém najít nějakou vhodnou kosmetiku. A pokud už nějakou super kosmetiku najdu, tak cena je taková, že mě to úplně odradí. Když jsem tedy našla tuto čistící pěnu, byla jsem nadšená, jelikož její cena není tak vysoká.
Mnoho recenzí jsem před objednáním této čistící pěny nenašla, a tak jsem to riskla a musím říct, že jsem udělala dobře! :)

Při čištění pleti stačí jen malé množství gelu, který se v kontaktu s vodou mění na bílou čistící pěnu. Po nanesení na pleť nechte působit cca 2 – 4 minuty a poté smyjte. Při pravidelném použití je má pleť krásně hladká, jemná, vypnutá, póry zmenšené a akné se objevuje jen zřídka kdy. Pěna krásně voní po jahodách, což je další plus (prodávají i s příchutí citronu a broskve). Balení je větší (180 ml), takže při každodenní použití vám jistě vystačí cca na měsíc, možná i déle.
Jedinou nevýhodu vidím v tom, že na balení není ani složení ani návod k použití v angličtině, ale pouze v korejštině (ale když zapátráte na Google, najdete vše bez problémů). Jinak jsem ale velmi spokojená! :)
 
Objednání: jd.com – http://en.jd.com/product/813944.html (Sooyeoly – Yogurt Foam Cleanser – Strawberry)
Cena: $6,50 (poštovné zdarma)
Doba dodání: 10 dní (objednáno 10. 11., přišlo 20. 11.)
Hodnocení: 5/5
 

2 komentáře:

  1. Ahojda, pokud máš problémy s pletí, měla by si spíše dát na kvalitní kosmetiku a trochu si připlatit. V tomto případě se jedná spíše o obyčejné mýdlo, které Ti akorát tak uškodí. Raději si dojdi do lékárny ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, vypadá to super a mě se hlavně líbí, že je to jahodové. Já miluju jahody a když si můžu ještě pořídit kosmetiku, která po nich voní tak jsem štěstím bez sebe. :D

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat