středa 20. dubna 2016

Recenze - Maybelline Colorama zlatý lak na nehty

Čauky!

Pod dlouhé době jsem zašla do drogerky a pořídila jsem si nový lak na nehty, můj první od Maybelline - Colorama . Koupila jsem si docela netradiční barvu - zlatou. Lak jsem použila už několikrát, ale mám několik výhrad a s lakem jsem nebyla moc spokojená ...
Já mám už dlouhou dobu velký problém s nehty - lámavost. Pokud mi nehty dorostou do určité délky, začnou se mi třepit a následně na to lámat, což není pěkné na pohled. Proto mám nehty neustále nalakované jako prevenci proti lámání a třepení. Čekala jsem, že i tento lak mi proti mému problému trošku pomůže, tak jako většina laků. Ale nestalo se tak ... jsem zvyklá si nehty nejdřív nalakovat bezbarvým lakem a následně barevným a ještě třeba raději zafixovat bezvarvým. Většinou mi stačí jen jedna vrstva a jsem spokojená. Nicméně tentokrát po 1. bezbarvé vrstvě jsem aplikovala zlatý lak, ale vůbec nebyla vidět. Takže jsem nalakovala ještě druhou a třetí zlatou vrstvu a následně už jsem byla docela spokojená. Lak na nehtech mi vydržel cca týden, poté se mi začal loupat, takže jsem klasicky odlakovala. Po odlakování byly mé nehty totálně suché, ještě více roztřepené a na pohled vypadaly dost zničeně. Tohle se mi ještě nikdy předtím u žádného laku nestalo. Od té doby tento lak používám na nehty u rukou výjimečně, spíš třeba jen na nehty u nohou. Četla jsem pár recenzí spíše ze zahraničních webů, kde si slečny stěžovaly na ten samý problém a odpověď byla taková, že asi mají nějakou alergickou reakci na nějakou látku obsaženou v laku. Upřímně, tohle bych od Maybelline nečekala :( ale co už.
Samozřejmě neříkám, že toto se stane každému, to ne. Podle mnoha kladných recenzí jsou mnohé ženy a dívky spokojeny, ale já to tvrdit nemohu.
Jediné, za co mohu pochválit, je výdrž, protože normálně mě lak na nehtech vydrží tak 4 - 5 dní, tento vydržel asi 8 dní. Ale jinak za mě celkově spíše palec dolů :(

Koupě: Rossmann
Cena 55 Kč
Hodnocení: 2/5

2 komentáře:

  1. Coloramy taky moc nemusím. Jednu dobu to byl hrozný boom, ale není to teda žádná sláva, no.

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat