středa 9. března 2016

Recenze Avon Clearskin Blackhead čistící maska (modrá)



Nejsem sice fanoušek Avon kosmetiky a produktů, ale před nedávnem jsem se rozhoupala k objednávce pár kosmetických produktů k vyzkoušení.
Objednala jsem si (mimo jiné) hluboce čistící pleťovou masku na pleť Clearskin od Avonu. Je to maska z modré řady, mimo masky mají ještě také peeling a čistící gel. Tato řada je určená spíše pro mladší pleť a je charakteristická tím, že by měla bojovat proti černým tečkám, akné a nedokonalostem pleti.
Já si koupila jen menší balení (75 ml), myslím, že se dá koupit i větší balení, ale mně to k vyzkoušení zatím stačilo. Maska má modrou barvu, po nanesení za cca 10 – 15 minut ztuhne a začne se loupat. Pleť je po použití jemná na dotek, svěží, odpočatá a hlavně černé tečky a zvětšené póry se výrazně zmenší nebo zmizí úplně, což je velké plus! Maska je určené pro všechny typy pletí a vzhledem k tomu, že není vůbec hrubá, tak by měla vyhovovat prakticky každému.

Masku jsem používala 1× do týdne po dobu asi 2 měsíců (ještě v kombinaci i s jinou kosmetikou), ale musím říct, že jsem byla relativně spokojená. Jediné mínus vidím v tom, že z balení mi maska často vytýkala sama, což ale byla asi moje chyba. Jinak jsem byla spokojená :)
 
Objednání: Avon (popř. mrkněte do faceboových bazárků, sbazar, Aukro, vinted atd.)
Cena: 59 Kč
Doba dodání: cca do týdne
Hodnocení: 4,5/5


2 komentáře:

  1. Tak tuhle masku nesnáším :-D ale od stejné řady mám raději zelený peeling, který je pro mně perfektní :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat